IT-support

IT-support

De meest klantgerichte eerste- en tweedelijns support, Veeam support en SAN support gericht op onderhoud van servers, back-ups, storage en beveiliging.

Ik heb IT-support nodig

IT-Support

Zijn uw IT-systemen zwaar verouderd of zelfs op hol geslagen? Geen paniek, WintelligeNT heeft voor zeer hete IT vuren gestaan en wij zijn vastberaden die van u te blussen. Met de merkonafhankelijke IT support van WintelligeNT, bent u aan het juiste adres om oudere hardware in uw bedrijf te laten repareren. Of juist te houden en de onderhoudskosten voor server en storage drastisch te verlagen.

Met de merkonafhankelijke IT support van WintelligeNT bent u verzekerd van 24/7 onderhoud en support door middel van eerste- en tweedelijns support, een flexibel onderhoudscontract gekoppeld aan een ticketsysteem en een centraal aanspreekpunt voor al uw IT-vraagstukken.

Naast merkonafhankelijk IT support bieden we ook specifiek support aan voor Veeam en SAN.

Merkonafhankelijke IT support
Onderhoudskosten verlagend
24/7 onderhoud en support

Direct beginnen met flexibele IT-Support?

Maak vandaag nog een afspraak om uw IT-systemen te laten controleren en voor te bereiden op de toekomst. Met focus op onderhoud, servers, back-ups, storage en beveiliging.


Wat krijgt u in dit traject?
  • 24/7 support volgens een vast maandelijks bedrag of ticketsysteem
  • Audit van uw IT-systemen plus advies over vervanging of reparatie
  • Een zeer stabiel netwerk met uptime servers en optimale beveiliging 
  • IT-Support op basis van maatwerk

Ik wil starten met flexibele IT-Support

Hoe werkt het?

1. Afspraak

Afhankelijk van hoeveel haast en complexiteit er achter uw support verzoek zit, plannen we een afspraak in om uw probleem te bespreken of helpen direct.

2. Op maat oplossing

Op basis van het verzoek gaan we aan de slag met een op maat oplossing voor uw bedrijf. Iedere IT-omgeving is uniek en vraagt daarom om een aandachtvolle en doordachte benadering.

3. Implementatie

Nadat de op maat gemaakte oplossingen een aantal keer succesvol is getest, is het tijd voor de implementatie. Hierna kunt u weer genieten van systemen die naar behoren werken en tevens kostefficiënter zijn.

4. Fulltime support

Na een succesvolle implementatie bieden wij fulltime support aan, zodat u er altijd zeker van bent dat alles naar behoren blijft werken. Dit realiseren wij door onze 24/7 support en agile ticketsysteem.

De vier grote voordelen van WintelligeNT IT-Support

IT-Support

24/7 support en ticketsysteem

Wij bieden 24/7 support met onze supportafdeling in Den Haag, u kunt ons dus op elk gewenst tijdstip bereiken. Vaak kunnen wij u op een afstand helpen maar als het nodig is komt er een ervaren IT-specialist bij u langs om de rust in de tent te herstellen. Ook krijgt u een persoonlijke projectmanager toegewezen welke u ook ten alle tijden kunt contacten voor meer informatie, uitbreiding of reparatie van uw IT-systemen. Dit kan allemaal volgens een vast maandelijks bedrag.

Ook kunt u gebruik maken van ons ticketsysteem. Dit gaat als volgt: u koopt een strippenkaart met een aantal uren in en alleen wanneer u een verzoek indient, worden deze uren besteed om het probleem op te lossen. Bij deze vorm werkt WintelligeNT reactief; u neemt contact met ons op als u een probleem heeft, wij plannen in om het probleem op te lossen en gaan voor u aan de slag. Als u kiest voor deze optie betaalt u dus ook geen vast maandelijks bedrag.

Hardware

Gedegen advies over uw hardware

Hardware-fabrikanten hanteren vaak hogere prijzen voor onderhoud en support als uw hardware verouderd is. Dit komt omdat de fabrikanten liever nieuwe hardware verkopen in plaats van het verlengen van een oud onderhoudscontract. Dit kan erg vervelend zijn als uw IT-systemen nog prima werken en u het liefst nog wel een aantal jaar doorgaat met uw apparatuur. Hier kan WintelligeNT u een dienst verlenen: bedrijven kloppen steeds vaker bij ons aan om hun huidige IT-systemen draaiende te houden. Soms is er namelijk helemaal geen investering nodig in nieuwe hardware, ook niet als uw onderhoudscontract is verlopen.

Wij zullen u ten alle tijden gedegen en transparant advies geven over wat de status is van uw IT-systemen. Zijn ze aan vervanging toe? Dan kan u kiezen voor een vervangend systeem van top IT-merken zoals Lenovo, Microsoft, IBM en Citrix. Hier bieden wij logischerwijs ook het bijhorende Vendor Support bij aan. In aanvulling hierop op de hardware die essentieel is voor uw bedrijfsprocessen. Gedurende de gehele levenscyclus van uw IT-systemen is WintelligeNT het enige contactpunt voor onderhoud en support. Dit maakt alle processen een stuk efficiënter en overzichtelijker.

Back-up

Server beheer en back-ups

Bij WintelligeNT zijn we zeer gespecialiseerd in het realiseren van goedwerkende servers, met 100% uptime, wat zeker onmisbaar is voor uw bedrijf. WintelligeNT heeft veel kennis van nieuwe technologieën en de expertise in huis om ook voor uw bedrijf een stabiel netwerk te creëren.

Bovendien wilt zich ook geen zorgen maken over de beveiliging van uw kostbare bedrijfsgegevens. Door onze nieuwste technieken en technologie om uw bedrijfsgegevens te beveiligen, krijgen hackers geen kans! Daarbij zijn alle back-ups die worden gemaakt actueel en zeer toegankelijk.

Op maat IT-oplossing

Oplossing op maat voor service en onderhoud

Al onze IT-oplossingen worden afgestemd op uw bedrijfssituatie. Dit betekent dat er diverse mogelijkheden zijn voor support en het onderhoud van uw systemen. Op basis van uw behoeften, huidige IT-infrastructuur, budget, IT-kennis en bezetting kijken we samen naar een geschikte oplossing.

Prijzen

Wij snappen dat uw opzoek bent naar een prijsindicatie. Helaas kunnen wij u deze niet geven omdat elke bedrijfssituatie anders is en de kosten van IT-support daarom sterk variëren.

Wilt u meer informatie over onze IT-support? Neem dan gerust contact op met ons. Ook kunt u bellen naar +31 (0) 70 3658 958. Overigens komt een specialist van ons graag naar uw kantoor voor een persoonlijke gesprek over uw IT-vraagstuk(ken).

Gratis offerte aanvragen

Wat onze partners over ons zeggen

  • "Het typerende voor WintelligeNT is toch wel de persoonlijke benadering. De manier waarop het bedrijf meedenkt en meegroeit is echt heel prettig. Ik kan wel zeggen dat ik écht een fan ben van WintelligeNT!"
    — GLOBE Group
  • "Ik ben blij met WintelligeNT. We hebben absoluut een goede relatie met hen. Hun mentaliteit – niet ‘van negen tot vijf’ – sluit aan bij de onze. Ze zouden bij wijze van spreken een onderdeel van ons kunnen zijn!"
    — Parlevliet en van der Plas
  • "Ik weet nog dat de directeur midden in de nacht voor een extra controle op en neer reed naar onze online opslag in Amsterdam. Daaruit blijkt loyaliteit en flexibiliteit. Voor ons zijn dat eigenschappen waarmee je een band opbouwt.”
    — Royal Burger Group
  • ''In de loop der jaren is WintelligeNT nog meer met ons gaan meedenken. Sterker: vooruit denken. Ons bedrijf groeide en WintelligeNT voorzag de gevolgen daarvan.''
    — Bureau Karin de Lange
  • "In 2015 is op onze hoofdlocatie de gehele architectuur opgefrist en omdat er degelijke IBM en Lenovo apparatuur wordt gebruikt konden wij componenten nog prima hergebruiken op andere vestigingen. Samenwerken met WintelligeNT is vaak een investeringsbescherming voor de langere termijn."
    — Vereniging voor Christelijk Voortgezet Onderwijs

Geïnteresseerd in werken met WintelligeNT?

LET’S TALK WintelligeNT